jtemplate.ru - free extensions for joomla
data: 2017.05.29
strefa gospodarki wydanie najnowsze
data: data: 2017.03.27
strefa gospodarki
data: 2017.03.27
strefa gospodarki
ARCHIWUM

JAKOŚĆ NA PIERWSZYM MIEJSCU

logo Deichmann logo reklama RGBSklepy DEICHMANN od lat cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków. Wysoka jakość, nowoczesne wzornictwo oraz wysoki standard obsługi zaowocowały zdobyciem przez markę DEICHMANN złotego godła Konsumencki Lider Jakości 2012 w kategorii „Sieci sklepów obuwniczych"

Z Johannesem Obersteinerem, prezesem firmy DEICHMANN rozmawia Łukasz Osypiński.

Sklepy DEICHMANN okazały się najlepsze według klientów otrzymując złote godło Konsumencki Lider Jakości 2012 – czy było dla Państwa zaskoczeniem, iż to właśnie pod względem jakości jesteście tak mocno cenieni na rynku?

Przyznanie nam wyróżnienia było miłą informacją, a jednocześnie potwierdzeniem, że nasze wysiłki przynoszą odpowiednie rezultaty. Starania o najwyższą jakość wpisane są w filozofię firmy od wielu lat i obejmują trzy komplementarne obszary: wysoki poziom obsługi klientów, dbałość o właściwy sposób współpracy z naszym personelem, bez którego taka jakość obsługi nie byłaby możliwa oraz o jakość produktów. Korzystna relacja ich ceny do jakości jest naszym priorytetem. Uzyskane wyróżnienie to również kolejny prestiżowy tytuł, jakim możemy się pochwalić. W br. firma Deichmann otrzymała, po raz czwarty, wyróżnienie w ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi jako lider w kategorii „Obuwie – salony".

deichmann prezes korW jaki sposób staracie się utrzymywać wysokie standardy jakościowe – nie mówimy tylko i wyłącznie o jakości obuwia, ale również obsługi klienta czy obsługi posprzedażowej?

Polityka firmy Deichmann zakłada zarówno dbałość o jakość produktów, jak i w takim samym stopniu o doskonałą jakość obsługi klientów. Aby móc to zagwarantować, a przy tym utrzymać korzystną cenę oferowanych towarów, nasi eksperci dokładnie ustalają warunki procesów produkcji z dostawcami. Zewnętrzne instytucje kontroli takie, jak np. TÜV czuwają nad zachowaniem wyznaczonych przez firmę Deichmann własnych standardów jakości oraz ochrony środowiska, które są bardziej restrykcyjne niż narzucone prawnie normy. Z kolei pracownikom firma oferuje partnerski sposób zarządzania, co przekłada się na wysoką jakość obsługi klientów. W trosce o jeszcze wyższe standardy w tym roku firma otworzyła sklep on-line, który umożliwia klientom zakupy przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Oczywiście w dalszym ciągu Deichmann systematycznie zwiększa liczbę sklepów w centrach handlowych. Jest ich już w Polsce ponad dwieście.

Czym DEICHMANN stara się wyróżniać na rynku na tle konkurentów?

Deichmann od lat konsekwentnie oferuje dobre jakościowo buty w przystępnych cenach. W naszej ofercie warto zwrócić uwagę na nietypowe rozmiary – oferujemy kolekcję butów w dużych rozmiarach, oznaczonych nalepką XXL, czyli w rozmiarach 43 - 44 dla kobiet oraz 47 - 50 dla mężczyzn, a także damskie obuwie oznaczone naklejką XXS, czyli rozmiar 35.

deichmann IMG 0063Buty dostępne w Waszych sklepach można nabyć również we wspomnianym sklepie on-line na www.deichmann.com. Jak dużą popularnością cieszy się ten kanał dystrybucji i czy widzą w nim Państwo przyszłość?

Sklep otworzyliśmy w marcu br. i po jego dotychczasowych wynikach można powiedzieć, że internauci bardzo chętnie korzystają z tej formy zakupów. Klienci sklepu internetowego to przede wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych. O atrakcyjności sklepu decyduje jego oferta, ceny i bezpłatna dostawa. Kupić w nim można buty damskie, męskie, dziecięce i sportowe, a także torebki. Ceny nie różnią się od cen w tradycyjnych sklepach Deichmann, a zamówione towary dostarczane są bezpłatnie na terenie całej Polski. Warunkiem realizacji dostawy jest dokonanie zamówienia za minimum 49 zł. Można je otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub odebrać w paczkomacie. Za zamówiony towar można zapłacić kartą, przelewem lub przy odbiorze. Klienci, którzy będą chcieli wymienić lub zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar, mogą to zrobić bezpłatnie w każdym sklepie Deichmann.

Czym kierujecie się w przygotowaniu nowych kolekcji? Kto dla Państwa je projektuje, gdzie szukacie natchnienia, gdyż nie da się ukryć, iż w ostatnich kolekcjach można zauważyć śmiałe stylizacje i niekonwencjonalne kolory?

Deichmann posiada własną grupę projektantów, którzy dbają o to, by nasze produkty były zgodne z najnowszymi trendami rynku oraz tymi prezentowanymi podczas pokazów topowych domów mody. Projektanci nie tylko mają świadomość tego, jakie są potrzeby naszych klientów, ale również cechuje ich pasja pozwalająca im połączyć wiedzę o trendach ze zmysłem modowym i wieloletnim doświadczeniem, co owocuje wygodnymi, a jednocześnie stylowymi propozycjami na sklepowych półkach.

Co jest według Państwa najmocniejsza stroną sklepów DEICHMANN i dlaczego w Waszych sklepach kupować?

Sklepy Deichmann oferują dobre jakościowo buty dla całej rodziny w przystępnych cenach. Oferta obejmuje zróżnicowane marki kierowane zarówno do dojrzałych kobiet, nastolatek, mężczyzn, jak i dzieci. Zakupy ułatwia system „Rack Room", którego cechą jest to, że obuwie – podzielone na działy: damski, męski, sportowy i dziecięcy oraz posortowane według modeli - prezentowane jest w parach w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że cały asortyment znajduje się na sali sprzedaży - średnio kilkanaście tysięcy par w każdym sklepie. Klient łatwo sam orientuje się, czy dany model dostępny jest w interesującym go rozmiarze.

deichmann IMG 0058Jednak DEICHMANN to nie tylko buty... Szeroko znana jest Państwa działalność charytatywna – proszę wspomnieć słów kilka o niej?

Ze względu na cenione przez rodzinę Deichmann wartości chrześcijańskie w filozofii działania firmy zakorzeniła się na stałe chęć niesienia pomocy ludziom potrzebującym. Na szczególną uwagę zasługują dwa projekty zrealizowane w ostatnich latach przez Deichmann. Pierwszym z nich jest pomoc poprzez własną fundację Wortundtat w projektach realizowanych
w Indiach, Tanzanii oraz w Republice Mołdawii. Polega ona na wspieraniu lokalnych inicjatyw we współpracy z miejscową ludnością, w oparciu o przekazane jej środki finansowe. Z biegiem lat organizacja rozwinęła się na tyle, że pomaga obecnie 100 000 ludzi, a ich liczba wciąż rośnie. Drugim z projektów jest spontaniczna pomoc przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych – przykładowo po powodzi we wschodnich Niemczech w roku 2002, kiedy wielu ludzi w tym regionie zostało bez dachu nad głową, po uderzeniu fali tsunami na Oceanie Indyjskim w Święta Bożego Narodzenia w 2004 roku, które pochłonęło setki tysięcy istnień ludzkich, po przejściu cyklonu w Zatoce Meksykańskiej, który w 2009 roku spustoszył dużą część Haiti oraz w Polsce po powodzi w Bogatyni w 2010 roku.

I wreszcie na koniec... Co DEICHMANN poleca na zimę 2012/2013 i jakie będą trendy wiosną 2013 roku?

Zimą nasza firma poleca ponadczasowe kozaki, zwłaszcza z futrzanymi mankietami tak cenionymi przez fashionistki. W tym roku warto także zaopatrzyć się w niezwykle modne, a zarazem ciepłe trapery. Z kolei na wiosnę listę modnych fasonów otwierają baleriny. Obowiązkowo w naszej szafie powinny znaleźć się także, bardzo wygodne i jednocześnie niezwykle kobiece, sneakery oraz lordsy. W 2013 r. przeważać będzie pastelowa kolorystyka butów np.: pudrowy róż, kolor miętowy, lila i beż, a jednocześnie również mocne, nasycone oraz neonowe barwy. Najnowsze trendy można także śledzić na naszym trendblogu prowadzonym przez profesjonalnego stylistę. Trendblog znajduje się na naszej stronie www oraz jest linkowany na fanpageu Deichmann dostępnym na portalu społecznościowym Facebook.

Sklepy DEICHMANN od lat cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków. Wysoka jakość, nowoczesne wzornictwo oraz wysoki standard obsługi zaowocowały zdobyciem przez markę DEICHMANN złotego godła Konsumencki Lider Jakości 2012 w kategorii „Sieci sklepów obuwniczych”

 

 

Z Johannesem Obersteinerem, prezesem firmy DEICHMANN rozmawia Łukasz Osypiński.

 

 

Sklepy DEICHMANN okazały się najlepsze według klientów otrzymując złote godło Konsumencki Lider Jakości 2012 – czy było dla Państwa zaskoczeniem, iż to właśnie pod względem jakości jesteście tak mocno cenieni na rynku?

 

Przyznanie nam wyróżnienia było miłą informacją, a jednocześnie potwierdzeniem, że nasze wysiłki przynoszą odpowiednie rezultaty. Starania
o najwyższą jakość wpisane są w filozofię firmy od wielu lat i obejmują trzy komplementarne obszary: wysoki poziom obsługi klientów, dbałość
o właściwy sposób współpracy z naszym personelem, bez którego taka jakość obsługi nie byłaby możliwa oraz o jakość produktów. Korzystna relacja ich ceny do jakości jest naszym priorytetem. Uzyskane wyróżnienie to również kolejny prestiżowy tytuł, jakim możemy się pochwalić. W br. firma Deichmann otrzymała, po raz czwarty, wyróżnienie w ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi jako lider w kategorii „Obuwie – salony”.

 

W jaki sposób staracie się utrzymywać wysokie standardy jakościowe – nie mówimy tylko i wyłącznie o jakości obuwia, ale również obsługi klienta czy obsługi posprzedażowej?

 

Polityka firmy Deichmann zakłada zarówno dbałość o jakość produktów, jak i w takim samym stopniu o doskonałą jakość obsługi klientów. Aby móc to zagwarantować, a przy tym utrzymać korzystną cenę oferowanych towarów, nasi eksperci dokładnie ustalają warunki procesów produkcji z dostawcami. Zewnętrzne instytucje kontroli takie, jak np. TÜV czuwają nad zachowaniem wyznaczonych przez firmę Deichmann własnych standardów jakości oraz ochrony środowiska, które są bardziej restrykcyjne niż narzucone prawnie normy. Z kolei pracownikom firma oferuje partnerski sposób zarządzania,
co przekłada się na wysoką jakość obsługi klientów. W trosce o jeszcze wyższe standardy w tym roku firma otworzyła sklep on-line, który umożliwia klientom zakupy przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Oczywiście w dalszym ciągu Deichmann systematycznie zwiększa liczbę sklepów w centrach handlowych. Jest ich już w Polsce ponad dwieście.

 

 

 

 

Czym DEICHMANN stara się wyróżniać na rynku na tle konkurentów?

 

Deichmann od lat konsekwentnie oferuje dobre jakościowo buty
w przystępnych cenach. W naszej ofercie warto zwrócić uwagę na nietypowe rozmiary – oferujemy kolekcję butów w dużych rozmiarach, oznaczonych nalepką XXL, czyli w rozmiarach 43 - 44 dla kobiet oraz 47 - 50 dla mężczyzn, a także damskie obuwie oznaczone naklejką XXS, czyli rozmiar 35.

 

Buty dostępne w Waszych sklepach można nabyć również we wspomnianym sklepie on-line na www.deichmann.com. Jak dużą popularnością cieszy się ten kanał dystrybucji i czy widzą w nim Państwo przyszłość?

 

Sklep otworzyliśmy w marcu br. i po jego dotychczasowych wynikach można powiedzieć, że internauci bardzo chętnie korzystają z tej formy zakupów. Klienci sklepu internetowego to przede wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.
O atrakcyjności sklepu decyduje jego oferta, ceny i bezpłatna dostawa. Kupić w nim można buty damskie, męskie, dziecięce i sportowe, a także torebki. Ceny nie różnią się od cen w tradycyjnych sklepach Deichmann, a zamówione towary dostarczane są bezpłatnie na terenie całej Polski. Warunkiem realizacji dostawy jest dokonanie zamówienia za minimum 49 zł. Można je otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub odebrać w paczkomacie. Za zamówiony towar można zapłacić kartą, przelewem lub przy odbiorze. Klienci, którzy będą chcieli wymienić lub zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar, mogą to zrobić bezpłatnie w każdym sklepie Deichmann.

 

Czym kierujecie się w przygotowaniu nowych kolekcji? Kto dla Państwa je projektuje, gdzie szukacie natchnienia, gdyż nie da się ukryć, iż w ostatnich kolekcjach można zauważyć śmiałe stylizacje i niekonwencjonalne kolory?

 

Deichmann posiada własną grupę projektantów, którzy dbają o to, by nasze produkty były zgodne z najnowszymi trendami rynku oraz tymi prezentowanymi podczas pokazów topowych domów mody. Projektanci nie tylko mają świadomość tego, jakie są potrzeby naszych klientów, ale również cechuje ich pasja pozwalająca im połączyć wiedzę o trendach ze zmysłem modowym i wieloletnim doświadczeniem, co owocuje wygodnymi,
a jednocześnie stylowymi propozycjami na sklepowych półkach.

 

Co jest według Państwa najmocniejsza stroną sklepów DEICHMANN i

dlaczego w Waszych sklepach kupować?

 

Sklepy Deichmann oferują dobre jakościowo buty dla całej rodziny
w przystępnych cenach. Oferta obejmuje zróżnicowane marki kierowane zarówno do dojrzałych kobiet, nastolatek, mężczyzn, jak i dzieci. Zakupy ułatwia system „Rack Room“, którego cechą jest to, że obuwie – podzielone na działy: damski, męski, sportowy i dziecięcy oraz posortowane według modeli - prezentowane jest w parach w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że cały asortyment znajduje się na sali sprzedaży - średnio kilkanaście tysięcy par w każdym sklepie. Klient łatwo sam orientuje się, czy dany model dostępny jest w interesującym go rozmiarze.

 

Jednak DEICHMANN to nie tylko buty... Szeroko znana jest Państwa

działalność charytatywna – proszę wspomnieć słów kilka o niej?

 

Ze względu na cenione przez rodzinę Deichmann wartości chrześcijańskie
w filozofii działania firmy zakorzeniła się na stałe chęć niesienia pomocy ludziom potrzebującym. Na szczególną uwagę zasługują dwa projekty zrealizowane w ostatnich latach przez Deichmann. Pierwszym z nich jest pomoc poprzez własną fundację Wortundtat w projektach realizowanych
w Indiach, Tanzanii oraz w Republice Mołdawii. Polega ona na wspieraniu lokalnych inicjatyw we współpracy z miejscową ludnością, w oparciu
o przekazane jej środki finansowe. Z biegiem lat organizacja rozwinęła się na tyle, że pomaga obecnie 100 000 ludzi, a ich liczba wciąż rośnie. Drugim
z projektów jest spontaniczna pomoc przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych – przykładowo po powodzi we wschodnich Niemczech w roku 2002, kiedy wielu ludzi w tym regionie zostało bez dachu nad głową, po uderzeniu fali tsunami na Oceanie Indyjskim w Święta Bożego Narodzenia w 2004 roku, które pochłonęło setki tysięcy istnień ludzkich, po przejściu cyklonu w Zatoce Meksykańskiej, który w 2009 roku spustoszył dużą część Haiti oraz w Polsce po powodzi w Bogatyni w 2010 roku.

 

I wreszcie na koniec... Co DEICHMANN poleca na zimę 2012/2013 i jakie

będą trendy wiosną 2013 roku?

 

Zimą nasza firma poleca ponadczasowe kozaki, zwłaszcza z futrzanymi mankietami tak cenionymi przez fashionistki. W tym roku warto także zaopatrzyć się w niezwykle modne, a zarazem ciepłe trapery. Z kolei na wiosnę listę modnych fasonów otwierają baleriny. Obowiązkowo w naszej szafie powinny znaleźć się także, bardzo wygodne i jednocześnie niezwykle kobiece, sneakery oraz lordsy. W 2013 r. przeważać będzie pastelowa kolorystyka butów np.: pudrowy róż, kolor miętowy, lila i beż, a jednocześnie również mocne, nasycone oraz neonowe barwy. Najnowsze trendy można także śledzić na naszym trendblogu prowadzonym przez profesjonalnego stylistę. Trendblog znajduje się na naszej stronie www oraz jest linkowany na fanpageu Deichmann dostępnym na portalu społecznościowym Facebook.

Polecamy:

KonsumenckiLiderreklama2015c

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.