jtemplate.ru - free extensions for joomla
data: 2017.05.29
strefa gospodarki wydanie najnowsze
data: data: 2017.03.27
strefa gospodarki
data: 2017.03.27
strefa gospodarki
ARCHIWUM

Postaw na jakość z Telepizzą!

logo telepizza20 lat działalności, ponad 113 lokali w całej Polsce, miła obsługa, szybki czas dostawy, znana i ceniona marka, a przede wszystkim przepyszna pizza z idealnymi dodatkami – oto przepis na sukces marki Telepizza.

Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii, specjalizująca się w wypieku oraz dostawie pizzy do domów i biur. Na rynku polskim pojawiła się w 1992 roku i od tego momentu nieprzerwanie rozwija się, poszerzając swoją ofertę i dopasowując ją do gustów nawet najbardziej wybrednych smakoszy.

Potwierdzeniem dobrego kierunku podejmowanych działań jest zdobycie srebrnego godła Konsumencki Lider Jakości 2012, świadczącego o uznaniu konsumentów oraz podkreślającego wysoką jakość produktów i usług.

TELEPIZZAAby móc to osiągnąć w Telepizzy "wzięto sprawy we własne ręce". Własne centrum produkcyjne dba o wysoki standard ciasta, a centralna logistyka gwarantuje najwyższą jakość świeżych składników, będących gwarantem bogatego smaku i aromatu. Natomiast inwestycje w system zamawiania online sprawiają, że sieć od lat jest liderem na rodzimym rynku pod względem dostawy pizzy do domów i biur.

Sukcesywnie rozwijając się na rynku polskim, Telepizza nie tylko zdobyła rzeszę wiernych fanów, którzy każdego dnia korzystają z jej usług, ale również zbudowała pozycję ważnego pracodawcy, oraz partnera biznesowego, z którym z powodzeniem można rozwijać swój biznes. Aby to osiągnąć od 20 lat Spółka inwestuje i podejmuje działania na różnych płaszczyznach, podnosząc w ten sposób konkurencyjność marki.

Najlepszym tego dowodem jest stale powiększające się grono partnerów biznesowych, funkcjonujących w niezwykle przyjaznym dla inwestora systemie franczyzowym. Potencjalny franczyzobiorca, planując uruchomienie własnego biznesu z Telepizzą, korzysta z wiedzy profesjonalistów, a wdrażając na swoim gruncie sprawdzone rozwiązania, ogranicza ryzyko – statystyki są bowiem bezlitosne dla początkujących przedsiębiorców, dużo częściej skazując na porażkę osoby działające samodzielnie.

– Dlaczego Telepizza? Zdecydowałem się na Telepizzę, ponieważ jako jedyna ze wszystkich sieci pizzerii sprzedających w Polsce licencje, była wówczas wszędzie: w mediach, w internecie i na billboardach. Jednak najbardziej przemawiały do mnie liczby. Jeśli pod jakąś marką działa tysiąc lokali, to znaczy, że ktoś przetestował dany koncept biznesowy i wykazał jego rentowność – tłumaczy Rafał Archacki, właściciel dwóch lokali Telepizza.

Rozszerzając sieć, w Telepizzy pamiętają jednak, że priorytetem działalności Spółki jest zapewnienie klientom wysokojakościowego produktu, odpowiadającego najwyższym standardom, a to on decyduje o zainteresowaniu marką zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych. Aby to osiągnąć eksperci marki są na bieżąco w kontakcie z właścicielami lokali, reagując na ich pytania i potrzeby.

W efekcie, korzystając z usług Telepizzy w każdym miejscu w Polsce, mamy do czynienia z oczekiwanym przez klienta produktem i usługą, a słuszność hasła reklamowego hiszpańskiej marki „Naszym sekretem jest ciasto", mogą potwierdzić rzesze fanów pizzy.

Dominika Kozik

Polecamy:

KonsumenckiLiderreklama2015c

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.