jtemplate.ru - free extensions for joomla
data: 2017.05.29
strefa gospodarki wydanie najnowsze
data: data: 2017.03.27
strefa gospodarki
data: 2017.03.27
strefa gospodarki
ARCHIWUM

Salony Agata rosną - Agata S.A.

agata logo

3 czerwca w Częstochowie otwarty zostanie nowy sklep sieci Agata. Kolejna inwestycja i jednocześnie druga w Warszawie jest w toku i zakończy się jeszcze w 2016 r. Do końca roku w Polsce funkcjonować będzie w sumie 20 wielkopowierzchniowych sklepów z meblami i artykułami do aranżacji wnętrz pod szyldem Agata.

Widoczne zmiany
Przyspieszenie tempa rozwoju sieci rozpoczęło się kilka lat temu, co w widoczny sposób przełożyło się na efekty. Firma notuje wzrosty w obszarze sprzedaży, ale także rozpoznawalności i postrzegania marki - aż 69% Polaków spontanicznie wymienia markę Agata jako skojarzenie sklepu meblowego*. Dodatkowo w 2016 r. firma otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości.
agata mebleW 2015 r. rozpoczęliśmy proces zmiany identyfikacji wizualnej, którego celem było odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki. Wprowadziliśmy też zupełnie nową ofertę w kategorii mebli kuchennych i stale poszerzamy asortyment w dziale dodatków. Wszystkie te zmiany i inwestycje w rozwój są odpowiedzią na popyt, który wciąż rośnie. Z badań, które zleciliśmy jeszcze w 2014 r. wynika, że w najbliższym czasie ponad połowa Polaków planuje kupić nowe meble – powiedział Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.


Trendseterzy
Firma współpracuje z ponad 150 dostawcami mebli i dodatków aranżacji wnętrz. Na ekspozycji wiele kolekcji przygotowanych jest na wyłączność dla sieci Agata. Ofertę krajowych producentów uzupełniają dostawcy z Europy Zachodniej i Azji. Daje to w sumie ponad 20 tys. produktów będących w sprzedaży, a asortyment wciąż się zmienia. Zespół, który odpowiedzialny jest za przygotowanie nowości w poszczególnych kategoriach produktowych i śledzi światowe trendy, jest obecny na najważniejszych branżowych spotkaniach i bada rynek. Zanim produkt trafi do salonu jest dokładnie sprawdzany pod kątem jakości i potencjału sprzedażowego. Dlatego też wiele kolekcji, praktycznie od początku wprowadzenia do oferty zyskuje akceptację klientów, stają się hitami sprzedażowymi. - dodaje Piort Leżoń, Dyrektor Handlowy Agata S.A.
Celem jest zapewnienie Polakom oferty różnorodnej, dopasowanej do indywidualnego gustu i możliwości danej przestrzeni. Dlatego w salonach Agata można umeblować kawalerkę, ale też przestronny loft. Można zaaranżować salon w stylu nowoczesnym, skandynawskim, prowansalskim lub klasycznym.

*Badanie CAWI zostało przeprowadzone na zlecenie Agata S.A. przez Dentsu Aegis Network na grupie 733 osób w wieku 20-50 lat, zamieszkujących w promieniu 50 km od Salonów Agata, które planują zakup mebli w ciągu 6 miesięcy.

 

Polecamy:

KonsumenckiLiderreklama2015c

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.