jtemplate.ru - free extensions for joomla
data: 2017.05.29
strefa gospodarki wydanie najnowsze
data: data: 2017.03.27
strefa gospodarki
data: 2017.03.27
strefa gospodarki
ARCHIWUM

Kreditch Polska Sp. z o.o. - Zawsze dbaj o Klienta i Pracownika!

kreditech logo

Katarzyna Davies, Dyrektor Zarządzająca Kreditech Polska Sp. z o.o., operatora między innymi takich marek jak Kredito24, Monedo Now, PandaMoney.

Zawsze dbaj o Klienta i Pracownika!


Jakość usług w sektorze finansowym jest kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe Konsumentów. Istotna jest w tym przypadku zarówno obsługa Klienta jak i sam proces oraz oferta. Zdecydowanie dokładniej Klienci sprawdzają dostawcę usług finansowych niż prkreditechzykładowo sklep, w którym kupują buty. Bardzo istotnym jest aby otrzymali oni rzetelną informację i mogli podjąć najkorzystniejszą dla siebie decyzję. Zwłaszcza, że jeśli będą mieli pozytywne doświadczenia, skorzystają z naszych usług ponownie, jak również zarekomendują nasze usługi znajomym czy np. pozostawią komentarz na Opineo. W przypadku marki Kredito24 (www.kredito24.pl), ponad 97% Klientów poleca nasze usługi. Jest to dla Nas szczególnym powodem do dumy, jak również to, że zdecydowana większość naszych Klientów, po jakimś czasie ponownie korzysta z naszych usług.

Wchodząc na polski rynek, ponad 4 lata temu, w roku 2012, wiedzieliśmy, że aby się przebić musimy wyróżnić się spośród wielu innych graczy. Konkurencja w Polsce jest bardzo silna, a Klienci bardzo świadomi. W związku z powyższym jednym z naszych najwyższych priorytetów jest właśnie odpowiadanie na potrzeby użytkowników, transparentna komunikacja i jasne zasady. Staramy się aby nasz produkt był jak najprostszy, aby Klient rozumiał wszelkie koszty związane z pożyczką czy też zapisy w regulaminach. Na bieżąco poprawiamy zarówno proces aplikowania o pożyczkę, jak i wszelkie wewnętrzne procedury związane z obsługą Klienta. Stworzyliśmy działy Obsługi Klienta oraz Windykacji w oparciu o najwyższe standardy, gdzie zawsze na pierwszym miejscu jest Klient. Zadowolony Klient, z którym firma ma relacje znacznie chętniej opowiada o potrzebach. A taka wiedza jest bezcenna przy rozwijaniu biznesu.

Równie istotnym elementem w budowaniu firmy są Pracownicy! To oni nierzadko są ambasadorami marki. Klienci oceniają firmę przez pryzmat osób, z którymi mają kontakt, stąd bardzo istotna jest między innymi Obsługa Klienta, Marketing, PR etc.. Niezadowolony Pracownik nie będzie w stanie dobrze obsłużyć Klienta. Tą zasadą kierujemy się w Kreditech, starając się budować przyjazną atmosferę pracy, jak również zapewniając Pracownikom możliwości rozwoju, wyzwania. W przeciągu 4 lat, w biurze polskim, zatrudnionych zostało blisko 30 osób, a w całym Kreditechu, pracuje nas już ponad 300. Łącznie mamy 40 różnych narodowości. Tak międzynarodowe, dynamiczne środowisko sprzyja innowacyjnemu podejściu i wprowadza mnóstwo pozytywnej energii do codziennych obowiązków. Nie jesteśmy już małą firmą, ale nadal, da się odczuć przyjazną atmosferę start-up'u, którym jeszcze niedawno był Kreditech.


Podsumowując kluczem do sukcesu nie jest tylko technologia czy model biznesowy, ale ludzie. Zarówno nasi Klienci jak i Pracownicy. To dzięki nim firma istnieje i się rozwija, to oni nadają jej kształt i tożsamość. Bez ludzi, nawet najlepsze pomysły pozostaną tylko pomysłami.


Serdecznie dziękuję za wyróżnienie naszych usług i przyznanie nam tytułu „Konsumencki Lider Jakości 2016". Jest to dla nas ogromny zaszczyt, ponieważ laureaci wyłaniani są na podstawie opinii Klientów, a nie niezależnego jury. Dziękuję wszystkim naszym Klientom za zaufanie.


Katarzyna Davies

Polecamy:

KonsumenckiLiderreklama2015c

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.