Semilac - Każdy rok dla marki Semilac jest ważny i przełomowy
jtemplate.ru - free extensions for joomla
data: 2017.05.29
strefa gospodarki wydanie najnowsze
data: data: 2017.03.27
strefa gospodarki
data: 2017.03.27
strefa gospodarki
ARCHIWUM

Semilac - Każdy rok dla marki Semilac jest ważny i przełomowy

semilac-logo

O sukcesach i wyzwaniach, stojących przed marką Semilac – zwycięzcą w kategorii lakierów hybrydowych w programie „Konsumencki Lider Jakości", rozmawiamy z Tomaszem Gołębiewskim – Prezesem Zarządu spółki Nesperta – właściciela marki Semilac.

W tegorocznej edycji ogólnopolskiego programu „Konsumencki Lider Jakości" marka Semilac zdobyła I miejsce w kategorii lakierów hybrydowych, mocno dystansując swoją konkurencję. Co jest Państwa największą przewagą rynkową?
Marka Semilac konsekwentnie wyznacza wysokie standardy na rynku lakierów hybrydowych. Nasze produkty wyróżnia wysoka jakość, potwierdzona przez liczne certyfikaty i atesty (m.in. Dermatesty, Raporty Bezpieczeństwa), do której przekonały się zarówno profesjonalistki, jak i panie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z manicure. Co ważne, jako pierwsi spośród konkurencji uzyskaliśmy certyfikat ISO 22716:2007, dotyczący Dobrej Praktyki Produkcji (GMP). Jesteśmy również jedyną firmą w branży, której kosmetyki zostały przebadane dermatologicznie, w ramach badania właściwości dermatologicznych produktów do manicure hybrydowego. Tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości" to kolejny dowód na to, że Semilac jest najpopularniejszą marką lakierów hybrydowych. Potwierdza to również przeprowadzone w marcu br. przez Millward Brown badanie „Segmentacja rynku lakierów do paznokci", z którego wynika, że 61% użytkowniczek hybrydy wybiera właśnie produkty Semilac.


W portfolio Semilac znajduje się już blisko 700 produktów do stylizacji paznokci. Jak często wprowadzają Państwo nowości na rynek?
Mocną stroną Semilac'a jest prowadzenie nieustannego, rzeczywistego dialogu z kobietami. Przez tych kilka ostatnich lat zbudowaliśmy wokół marki społeczność, która dzieli się swoimi doświadczeniami, ale i wzajemnie inspiruje. Miłośniczki naszych produktów są ze sobą w kontakcie wirtualnym (social semilacmedia Semilac), ale i realnym, bo regularnie spotykają się one na pokazach Akademii Semilac organizowanych w całej Polsce. To z myślą o nich regularnie opracowujemy nowe, innowacyjne formuły, które wprowadzamy do sprzedaży. Każdego miesiąca premierę mają przynajmniej 2 produkty (bądź linie produktowe), które są wynikiem wielu miesięcy prac specjalistów z różnych działów. Dążymy do tego, aby Semilac umocnił się na pozycji trendsettera w świecie stylizacji paznokci, dlatego inspiracji poszukujemy na całym świecie. Tylko w ostatnim miesiącu nasi managerowie odwiedzili Nowy Jork, Mediolan i Amsterdam, gdzie podczas największych targów (nie tylko branży kosmetycznej) poszukiwali szans i możliwości rozwoju dla naszej marki.

Semilac to polska marka, choć dostępna również w wielu krajach za granicą. Gdzie aktualnie można kupić Państwa produkty i jakie są dalsze plany eksportowe marki?
Jesteśmy polską firmą, co stanowi dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że dzięki produktom Semilac, polska jakość zyskuje w oczach zagranicznych kontrahentów. Aktualnie jesteśmy obecni na 30 rynkach poza Polską – m.in. we Francji, Hiszpanii, we Włoszech, Belgii, Izraelu, czy Maroko. Niedawno weszliśmy na rynek rosyjski, mamy również dystrybutora w USA. Myślimy o kolejnych. Każdy nowy kraj to dla nas wyzwanie, ale i motywacja do pracy. Poza tym, że dostarczamy na te rynki produkty najwyższej jakości, to staramy się dopasować do gustów i oczekiwań tamtejszych kobiet – a te są różne, w zależności od narodowości i kultury.


Jakie plany na najbliższe miesiące? Czy to będzie ważny rok dla marki?
Musze przyznać, że każdy rok jest dla naszej marki ważny i przełomowy. Nie lubimy osiadać na laurach, dlatego cały czas wyznaczamy sobie kolejne cele. Sukces jest dla nas powodem do dalszej, jeszcze cięższej pracy. W tym roku przede wszystkim skupiamy się na rozwoju modelu franczyzowego. Opracowaliśmy model biznesu, który nie tylko wpłynie na większą dostępność naszych produktów, ale i stworzy naturalną przestrzeń rozwoju dla naszych partnerów biznesowych. Do końca br. planujemy otwarcie ok. 100 wysp handlowych w galeriach w całej Polsce. Nasza strategia franczyzowa obejmuje również działalność edukacyjno-szkoleniową. Już wkrótce otworzy się kolejna, trzecia Akademia Semilac.

Polecamy:

KonsumenckiLiderreklama2015c

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.